Nem
tudjuk eldönteni merre van az arra. A fizetős autópályát azt
megtaláltuk, de a körülményeink tudatában el akarjuk kerülni
továbbra is. És mivel nem akarunk eltévedni és üzemanyagot
pazarolni, úgy döntünk, inkább leállunk és vagy gyalog járunk
a végére, vagy valakit megkérdezünk. Vagy is hát Imre, ki már
mihelyt félre állunk már száll is ki az autóból és a
túloldalon egy kamionoshoz odamenve tájékozódik. Haj, mennyivel
egyszerűbb lenne, ha valahonnan tudnánk térképet szerezni. Nem
mondom, hogy ha van térkép, akkor kizárt az eltévedés, de
kevesebb rá az esély . Hamar visszajön és közli, hogy jó volt
az Ő megérzése, arra kell tovább menni, amerre Ő gondolta elsőre
is. Szerencsére nem messze vagyunk a körforgalomtól, így
visszafordulás után újra benne vagyunk és nagyon koncentrálódunk,
hogy jó leágazáshoz időben betudjunk sorolni. Sikerül is,
mondhatnám na most aztán egyenesben vagyunk. Láthatóan ritkulnak
az épületek, hagyjuk el Barcelonát. Hát nem sokat láttunk
belőle, csak táblákat, jelzőlámpákat és rengeteg taxit. Ezért
elneveztük a taxik, lámpák, táblák városának. Most már
egyértelműen kiértünk a metropolisból, forgalom gyérült,
két sávos autóúton vagyunk, ami N340-ről szó nélkül, vagyis
hát inkább mindenféle előre jelzés nélkül átkeresztelődött
NII- re. Állítólag ez ugyanaz az út, mondta neki a kamionos. Ha
ez, akkor ez, mindenesetre furcsa. Na mindegy, most Párom eltökélt
szándéka nem a tengerparti úton menni tovább dél fele, hanem egy
kicsit beljebb. Szerinte nem sok eredmény érünk el, ha a parti
úton megyünk, ott nem valószínű, hogy lehetőségünk lesz
bármire is. Inkább mező gazdasági területekre kellene eljutnunk.
Szerinte itt Catalóniába nem sok esélyünk van és különben is Ő
Andalusíába szeretne minél hamarabb eljutni, ott élt évekig,
jobban ismeri az ottani dolgokat, lehetőségeket. Így ezért
tartunk folyamatosan déli irányba. Az igazat megvallva sajnálom
egy kicsit a dolgot, eltudnám képzelni, hogy több száz
kilométert végig autózunk a tengerparton, mint Olasz - és
Franciaországba, na de be kell látnom, hogy nem turista úton
vagyunk és megélhetési lehetőséget kell találnunk. Meg különben
is biztos vagyok benne, vagy legalábbis evvel biztatom magam, hogy
látom még eleget majd a tengert. Párom nagyjából tudja, hogy
merre kell menni, milyen nagy városok, metropolisok neveit kell
figyelni, hogy eljussunk arra a területre. Igaz több éve annak,
hogy autóval hazafelé tartott és fizetős autópályán, ami csak a
catalánoknál van, andalusoknál már nincs, de azért azt tudja,
hogy most Valencia, Murcia, Córdoba felé kell venni az irányt. És
ha jól emlékszik, akkor ilyen sorrendben is vannak. Ne azt, ne
kérdezzem, hogy mennyi kilométer még Valencia, azt nem tudná
megmondani. De ha már odáig eljutunk, akkor már jók vagyunk. Nos
mivel már elindulás óta körülbelül három órája szeljük a
sötétséget, ami azt jelzi, hogy éjszaka van, és igaz, hogy már
Valencia neve felmerült egy némely táblán és arra is vesszük az
irányt, de az üzemanyag-mutató, amiről nem tudjuk biztosan
állítani, hogy a valóságot mutatja - e, már pirosban van
megint. Számomra túl hamar jött el az ideje. Ami azt jelenti, hogy
bizony hamarosan keresnünk kell valami megállóhelyet, ami a
számunkra a legmegfelelőbb minden szempontból. Nem tudjuk mennyit
jöttünk, csak saccolom, hogy 130 és 150 km közötti a megtett út.
Viszont beértünk egy nagyobb városba, ami Tarragona nevet viseli.
Először is keresnünk kell egy jó parkoló helyet, és aztán majd
eldöntjük, hogy hogyan tovább. Nem tudjuk pontosan, hogy ahol
most bolyongunk és parkolót keresünk az csak külterülete-e a
városnak, vagy benne-e vagyunk. De ez most jelen pillanatban nem is
igazán számít, csak az, hogy találjunk megfelelő, nyugodó
helyet. Viszont sokat nem akarunk bolyongani, ezért úgy döntünk
egy négy sávos úton, ami mellékút lehet a városba, vagy
kitudja-leállunk a leálló sávba, ami a többi parkoló autóból
ítélve egyben parkoló hely is. Még akár jó helynek is
nevezhetnénk, ha nem lenne kb.: 10 méterenként egy -egy
lámpaoszlop, ami nagyon erős fényt produkál. Próbálunk
leparkolni úgy, hogy az erős fény ne zavarjon minket. De ez nem
megy. Két lámpa közt is ugyanolyan fényár van, mint közvetlen a
lámpa alatt. Feladjuk, hogy jobb, így maradunk, közvetlen a lámpa
alatt, legfőbb majd a takaró alá bújunk a fény elől. Ahhoz
képest, hogy már éjfél is elmúlt, igen élénk jövés-menés
van a mellettünk húzódó végtelenségbe tartó járdán. Ki
kutyát sétáltat, ki futkározik, kik sétálgatnak. Reméljük a
legjobbakat, hogy előbb- utóbb mindenki álmos lesz és nyugovóra
tér. Nos, mivel még mi sem vagyunk álmosak, sétálunk egyet.
Kellemest a hasznossal egybe kötve, mozgunk is egy kicsit, meg
felderítjük a terepet. Sétáltunkba hamar arra a megállapításra
jutunk, hogy ez egy urbanizáció, a város külterülete. Itt csak
négy emeletes házakból összetevődő lakó parkok vannak.
Mindketten azon a véleményen vagyunk, hogy itt nem sokra fogunk
menni. Holnap, vagyis azaz ma reggel beljebb kell mennünk a városba.
Nem tudom mi van velem, de többször bevillan az az alattomos
gondolat, hogy csak legyen elég üzemanyagunk és ne a város
közepén a csúcsforgalomba álljon le az autó, így jelezve azt,
hogy nem hajlandó tovább menni, míg kong a bendője az ürességtől.
De észbe kapva, ilyenkor arra gondolok, hogy igenis lesz elég
üzemanyag és minden ami történik és ahogy történni fog, az a
mi javunkat szolgálja. Mert azt már megtanultam, és ez a kalandos
út amit eddig megtettünk, meg is erősíti ezt, hogy nincsenek
véletlenek. Bele kell és bele is nyugszom abba, hogy hagyjam, hadd
sodorjon az ár, a történés, ne görcsöljek, legyek nyugodt, hisz
mindenből van kiút, és tovább út.
Így éltük meg...
Lépésről a másikra
01. - 02. - 03. - 04. - 05. - 06. - 07. - 08. - 09. - 10. - 11. - 12. - 13. - 14. - 15. - 16. - 17. - 18. - 19. - 20. - 21. - 22. - 23. - 24. - 25.
26. - 27. - 28. - 29. - 30. - 31. - 32. - 33. - 34. - 35. - 36. - 37. - 38. - 39. - 40. - 41. - 42. - 43. - 44. - 45. - 46. - 47. - 48. - 49. - 50.
51. - 52. - 53. - 54. - 55. - 56. - 57. - 58. - 59. - 60. - 61. - 62. - 63. - 64. - 65. - 66. - 67. - 68. - 69. - 70. - 71. - 72. - 73. - 74. - 75.
76. - 77. - 78. - 79. - 80. - 81. - 82. - 83. - 84. - 85. - 86. - 87. - 88. - 89. - 90. - 91. - 92. - 93. - 94. - 95. - 96. - 97. - 98. - 99. -100.
Ezek nem LOTTÓ számok, hanem? na mi? igen linkek sorban részenként. Egy katt és ott a folytatás!
01. - 02. - 03. - 04. - 05. - 06. - 07. - 08. - 09. - 10. - 11. - 12. - 13. - 14. - 15. - 16. - 17. - 18. - 19. - 20. - 21. - 22. - 23. - 24. - 25.
26. - 27. - 28. - 29. - 30. - 31. - 32. - 33. - 34. - 35. - 36. - 37. - 38. - 39. - 40. - 41. - 42. - 43. - 44. - 45. - 46. - 47. - 48. - 49. - 50.
51. - 52. - 53. - 54. - 55. - 56. - 57. - 58. - 59. - 60. - 61. - 62. - 63. - 64. - 65. - 66. - 67. - 68. - 69. - 70. - 71. - 72. - 73. - 74. - 75.
76. - 77. - 78. - 79. - 80. - 81. - 82. - 83. - 84. - 85. - 86. - 87. - 88. - 89. - 90. - 91. - 92. - 93. - 94. - 95. - 96. - 97. - 98. - 99. -100.
Ezek nem LOTTÓ számok, hanem? na mi? igen linkek sorban részenként. Egy katt és ott a folytatás!
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése